30. dubna 2017

Duben


Za tento měsíc se stala spousta změn si myslím. Pro mě to byl opět trošku náročnější měsíc, ale zase jsem si ho užila.

První týden tu byl táta,  trávila jsem s nim spoustu času a hodně mi pomáhal s holčičkami. thank you 

Laura mění práci. Už nebude pracovat pro TJ Max a CVS, ale pro Reebok a Adidas..světové značky, takže bude jezdit na pracovní cesty do Německa. Což je super, protože se možná někdy budeme moci sejít. A vzhledem k tomu, že měnila práci, měla nárok na to zůstat doma. Tudíž byla 2 týdny doma. Což mi nevadilo, naopak jsem to měla ráda, ale přeci jen je lepší tu být s G a Kat sama =)

Dále... VELIKONOCE. Skvělá věc a zároveň mi chyběli ty české. Pomlásky, malování vajíček, oběd, rodina. I když tyto velikonoce si také budu pamatovat asi až do smrti. Slavili jsme je v New York u Phillové sestry v baráčku. Přijeli jsme v pátek večer k mamince Philla (říká se jí bábi) a tam jsme byli až do neděle dopoledne. Tedy já jsem byla s kamarádkou v New York city. (Bábi bydlí v Queens)
Když jsme přijeli k sestře Philla bylo už vše nachystané. Vajíčka byla schovaná na zahradě, obědo- večeře na plotně a lidi se pomalu scházeli. Bylo hezké vidět jak spolu tráví čas. Děti si šly najít svá vajíčka a poté se šlo ke stolu. Krásně prostřenému. Bylo tříchodové menu. Předkrm obložený tác, na kterém bylo kousek od všeho. (sýry, šunky, zelenina, olivy....) poté byl další předkrm zeleninový salát s dresinkem a nakonec výborné noky plněné tvarohem s masovými kuličkami s rajčatovou omáčkou. Šíleně dobrá mňamka. No a tím to skončilo =) pak už se jen pilo, povídalo a radovalo se.

A další změny nebo novinky? 

Byla jsem celý víkend 21-23 ve škole. Mass Bay collage, kde jsme probírali vše o North America. Státy, přízvuky, zvyky, zajímavosti, školy...

Dále Kat už umí chodit ze schodů!! A to sama. Rostou ji vlásky, že už ji nemusím natahovat vlasy, abych vůbec něco do gumičky dala. Je šíleně roztomilá a vtipná. už UMÍ říkat herdek, ty ty ty, berany duc, ahoj, díky, nenene. A..... sama se chodí klouzat po klouzačce! Moc šikovná holka. Jsem na ni pyšná 💗

G  ta zkouší moje nervy mi přijde. Začíná mě opravovat, že jsem neřekla prosím, protože ji pořád napomínám za to a taky mě zkouší, co udělám, když mi řekne, že nebude jíst, nebo že se nebude oblékat. Bohužel (pro ni) stále vyhrávám já. Jinak G už také dělá pokroky. Umí krásnou hvězdu, nebo pomalu už se umí sama připoutat. Krásně se mnou peče a vaří. Udělala moc dobré cookies.

No zase plno změn za tento měsíc.












































































































































video


video